Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Для реалізації права на використання податкової знижки потрібно підтвердити понесені витрати, зокрема електронним розрахунковим документом

опубліковано 06 жовтня 2021 о 10:16

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області повідомляють, що згідно п. п. 14.1.170 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ.

Зауважимо, що до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).

Разом з річною податковою декларацією про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) платниками податків надаються копії зазначених у п. п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ документів (крім електронних розрахункових документів), при цьому оригінали цих документів підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.

У випадку підтвердження відповідних витрат електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в податковій декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.

Реквізити електронного розрахункового документа обов’язково мають містити такі дані:

-          дату і номер;

-          найменування, код платника та номер його рахунку;

-          найменування, код одержувача та номер його рахунку;

-          суму, яка підлягає сплаті прописану цифрами;

-          призначення платежу;

-          електронний(і) підпис(и) відповідно до вимог, установлених нормативно-правовим актом Національного банку України з питань застосування електронного підпису в банківській системі України;

-          інші реквізити, які під час формування електронного розрахункового документа системою електронних платежів розміщуються в полі «Допоміжні реквізити».

При сплаті платежів за допомогою банківських сервісів «Інтернет-банкінг» (зокрема, Приват 24, Ощад 24 інші), роздрукована електронна квитанція, яка містить обов’язкові реквізити електронного розрахункового документа, визначені чинним законодавством, – є підтвердним документом понесених платником податку витрат при реалізації ним права на податкову знижку,та печаткою банку вона не завіряється.

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»