Кабінетом Міністрів України 02 лютого 2022 постановою №73 затверджено Порядок подання скарги на податкове повідомлення особі-нерезиденту, не зареєстрованій як платник податку на додану вартість, та надсилання рішення за результатами її розгляду.
Так, скарга подається особою-нерезидентом особисто або його представником до ДПС через компетентний орган іноземної держави у письмовій формі засобами поштового зв’язку протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання особою-нерезидентом податкового повідомлення, якщо міжнародним договором України з країною особи-нерезидента не визначено іншого порядку.
Скарга повинна включати таку інформацію: повне найменування, ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) в країні реєстрації, місце проживання чи перебування, електронну адресу (за наявності) особи-нерезидента, яка подає скаргу; найменування контролюючого органу, якому адресовано скаргу; найменування компетентного органу іноземної держави, який здійснює надсилання скарги; реквізити оскаржуваного податкового повідомлення; підстави, за якими оскаржується податкове повідомлення, обставини справи, які, на думку особи-нерезидента, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі; обґрунтування незгоди особи-нерезидента із податковим повідомленням з посиланням на норми законодавства; вимоги та клопотання особи-нерезидента, яка подає скаргу; відомості про оскарження податкового повідомлення до суду; перелік документів, які додаються до скарги.
Вмотивоване рішення за результатами розгляду скарги надсилається протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання скарги, особі-нерезиденту через компетентний орган іноземної держави засобами поштового зв’язку.
З тестом даної постанови КМУ можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/73-2022-%D0%BF#Text.