Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запитували-відповідаємо: яким чином можна отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій в період дії військового стану?

опубліковано 31 березня 2022 о 11:08

Фахівці ГУ ДПС у Рівненській області роз’яснюють, що відповідно до норм чинного законодавства отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) в період дії військового стану можна так само як і у довоєнний час подавши запит про отримання такого витягу.  Такий запит подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою згідно з додатком 3 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 зі змінами та доповненнями (далі - Порядок № 440).

Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі (далі – Повідомлення) надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручається платнику податку (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.

Запит також можна надіслати через «Електронний кабінет» скориставшись режимом «Листування з ДПС» в його приватній частині. Цей режим забезпечує можливість направлення платником до органу ДПС запиту за встановленою формою (J1305001), згідно з додатком 3 до Порядку № 440, разом із супровідним листому форматі pdf (обмеження щодо об'єму 5 МБ).

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”