Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про електронні сервіси ДПС - в ході "гарячої лінії"

опубліковано 24 червня 2022 о 09:30

В Головному управлінні ДПС у Рівненській  відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронних сервісів податкової служби. На питання дозвонювачів відповідала  начальник управління електронних сервісів Ірина Клинова.

Надаємо відповіді на актуальні питання.

Які функції виконує Електронний кабінет?

Електронний кабінет - найбільш популярний сервіс ДПС у платників податків, який є захищеним, персоналізованим та надійним для користувача.

Платники податків можуть в режимі реального часу та безплатно скористатись цим сервісом як з персональних комп’ютерів, так і з сучасних смартпристроїв.

Крім того, сервіс надає можливість переглянути інформацію, яка збирається, використовується та формується податковою службою в процесі обліку платників податків та адміністрування податків, зборів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю.

Завдяки сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками податків окремих податків, податкову звітність, отримати довідку про стан розрахунків з бюджетом, ознайомитися зі змінами до нормативних документів щодо руху коштів на єдиному рахунку тощо.

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

Чи можуть платники податків авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті?

Платники податків – користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис. Адже Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.

Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія. Також для підпису доступні «хмарні» КЕП SmartID, Cloud Key, Deposit sign.

 

Чи можна заяву на отримання ліцензії подати через Електронний кабінет?

Підпунктом 17.1.13 п. 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет, якщо інше не встановлено ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист, який містить заяву та документи необхідні для отримання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального, крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX