Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Більше 100 звернень від громадян надійшло до ГУ ДПС у Рівненській області з початку року

опубліковано 12 жовтня 2022 о 08:21

До ГУ ДПС у Рівненській області у січні - вересні поточного року надійшло 119 письмових звернень від громадян. Усі ці звернення – заяви, які надійшли поштою (86 звернень) та засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (33 звернення). Всього звернулось 280 громадян, із врахуванням 4 колективних та 5 анонімних звернень.

Питання, що порушували громадяни в зверненнях, стосувались переважно податкової політики (82,4%), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (5%), контрольно-перевірочної роботи (18,5%), податку на майно (7,6%), єдиного соціального внеску (6,7%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (15,2%), реєстрації та обліку (10,2%), податку на доходи фізичних осіб (8,4%) та ін.

Нагадуємо, що ст. 20 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15-ти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

Оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону № 393. Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звертаємо увагу, що ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень громадян можна на субсайті ГУ ДПС у Рівненській області за посиланням https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/ .

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX