Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про електронні сервіси ДПС - в ході "гарячої лінії"

опубліковано 31 жовтня 2022 о 12:56

В Головному управлінні ДПС у Рівненській  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронних сервісів податкової служби. На питання дозвонювачів відповідала  начальник управління податкових сервісів Ірина Клинова.

Надаємо відповіді на актуальні питання.

 Які функції виконує Електронний кабінет?

Електронний кабінет - найбільш популярний сервіс ДПС у платників податків, який є захищеним, персоналізованим та надійним для користувача.

Платники податків можуть в режимі реального часу та безплатно скористатись цим сервісом як з персональних комп’ютерів, так і з сучасних смартпристроїв.

Сервіс надає можливість переглянути інформацію, яка збирається, використовується та формується податковою службою в процесі обліку платників податків та адміністрування податків, зборів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю.

Завдяки сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками податків окремих податків, податкову звітність, отримати довідку про стан розрахунків з бюджетом, ознайомитися зі змінами до нормативних документів щодо руху коштів на єдиному рахунку тощо.

Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Чи можна в Електронному кабінеті здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності?

Так, у приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) можна здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності.

 Як зареєструвати електронну касу через Електронний кабінет?

З алгоритмом реєстрації каси і касирів, уповноважених здійснювати операції з касами на відповідному об’єкті, можна ознайомитись в меню «Програмний РРО» у вкладці «Документи Електронний кабінет» розділу «Допомога» інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/help/cashregs.html