Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронне звітування дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно

опубліковано 11 листопада 2022 о 09:28

Впровадження інноваційних ІТ дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.

Електронний кабінет сьогодні – це поліпшення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби. Так, подача звітності платників податків в електронному вигляді має низку переваг, зокрема:

- це економить час та кошти платників, оскільки вже відсутня необхідність відвідувати податкову інспекцію, придбати бланки звітності. Звітність достатньо сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписати за допомогою електронно-цифрового підпису та передати через мережу Інтернет до податкового органу;

- неактуальним стає  контроль за зміною форм бланків звітності та їх придбаванням, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;

- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція № 1 та квитанція № 2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції № 2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;

- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу.

Для подання звітів в електронному вигляді потрібно:

- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;

- зареєструватися в Електронному кабінеті, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;

- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;

- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді.