Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До послуг платників податків – зручні сервіси Державної податкової служби

опубліковано 17 листопада 2022 о 08:14

В ГУ ДПС у Рівненській області нагадують платникам податків, що для зручності ведення діяльності, постійного отримання актуальної податкової інформації, дистанційного (без відвідування податкових інспекцій) звітування, до їх послуг – зручні електронні сервіси ДПС України.

Серед чималої кількості зручних сучасних сервісів необхідно виділити Електронний кабінет -  найбільш популярний сервіс податкової служби, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, що зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму.

Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: http://tax.gov.ua.

Як функціонує Електронний кабінет?

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

• відкрита (загальнодоступна);

• приватна (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних сервісів:

• персоніфікований податковий календар;

• перегляд облікових даних платника;

• подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

• перегляд та друк раніше поданої звітності;

• перегляд вхідних/вихідних документів;

• листування з органами ДПС;

• подання заяв, запитів для отримання інформації;

• інформація про стан розрахунків з бюджетом;

• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних;

• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;

• отримання витягів щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС;

• отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

• інші електронні сервіси та корисна інформація.

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.

Так, платники мають змогу:

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звертатись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0), або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.