Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про підтримку бізнесу, сумлінність платників податків та новації законодавства говорили під час зустрічі в податковій службі Рівненщини

опубліковано 28 листопада 2022 о 10:47

Про оподаткування під час війни, трудові відносини і дотримання законодавства про працю, електронну взаємодію платників з податковою службою, можливість територіальних громад забезпечувати стабільний розвиток та необхідні для цього умови говорили під час чергової зустрічі податківців Рівненщини з членами Територіального відділення АППУ, Громадської ради при ГУ ДПС в області та представниками ТГ. Участь у зустрічі  взяв в.о.начальника ГУ ДПС у Рівненській області Владислав Грабовий.

«Сьогодні усі працюють в непростих умовах, перед бізнесом постає чимало викликів щодо ведення діяльності, зокрема  через відсутність електроенергії, а перед громадами - відновлення пошкодженої інфраструктури та забезпечення виконання своїх функцій, створення належного життєвого середовища для населення. Але усі розуміють наскільки важливо відновлювати економічну діяльність та сплачувати податки щоб підтримувати економічний фронт країни», - зазначив Владислав Грабовий.

В ході зустрічі керівник Головного управління акцентував увагу на новаціях в оподаткуванні ПДВ, ліквідації податкової заборгованості платників перед бюджетами та ряд інших питань.  Зокрема, було наголошено, що:

  • податкова служба сьогодні – це відкритий майданчик для взаємодії та діалогу держави, бізнесу і громадян, де якісне обслуговування платників податків має першочергове значення. Податківці Рівненщини продовжують свою роботу, максимально підтримуючи бізнес – сумлінних платників податків, створюють комфортні умови для них, адже бізнес має працювати, а бюджети і державна скарбниця наповнюватись;
  • в умовах сьогодення важливим напрямом допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно. Наприклад, сервіс Електронний кабінет забезпечує безконтактні засоби взаємодії з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість платникам, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Корисним для платників податків є електронний сервіс InfoTAX, який надає можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків тощо;
  • життєдіяльність країни у великій мірі підтримується завдяки згуртованій роботі територіальних громад. На даний час громади повертаються до активного життя, малий та середній бізнес відновлює роботу і, сплачуючи податки, надає  ресурс для зміцнення оборони країни. Саме взаємодія податкової служби з органами влади на місцях сприяє досягненню ефективного результату співпраці. Особливо це стосується сумлінної сплати податку на доходи фізичних осіб, оскільки цей податок є бюджетоформуючим для місцевих бюджетів. Тож співпраця з ТГ в напрямку легалізації найманої праці, контроль за повнотою сплати ПДФО, дотримання роботодавцями законодавства про працю, надходження майнових податків від громадян сприяє економічній стабільності громад та вирішенню соціальних питань, в тому числі підтримки ВПО;
  • лібералізація оподаткування в період війни є антикризовим заходом. Тож послаблення податкового контролю та навантаження на платників є лише відтермінуванням, а не звільненням від виконання їх податкових зобов’язань. Представники бізнесу і громадяни мають розуміти: кожна гривня, сплачена до бюджету, - це важлива складова економічного фронту та реальна допомога ЗСУ. Тому платникам податків, які мають податкові борги, необхідно проявити громадянську відповідальність перед державою та суспільством і здійснити сплату податкових зобов’язань.

У рамках заходу,  присутні обговорили питання адміністрування ПДВ, висловили пропозиції  щодо продовження термінів подання звітності та сплати податків  у зв’язку з відсутністю електроенергії та мали можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавили.