Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – зручний сервіс Державної податкової служби

опубліковано 20 січня 2023 о 08:22

В ГУ ДПС у Рівненській області звертають увагу платників податків, що Електронний кабінет - це найбільш популярний сервіс податкової служби. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму.

Завдяки використанню Електронного кабінету скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.

Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: http://tax.gov.ua.

Як функціонує Електронний кабінет?

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

• відкрита (загальнодоступна);

• приватна (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних сервісів:

• персоніфікований податковий календар;

• перегляд облікових даних платника;

• подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

• перегляд та друк раніше поданої звітності;

• перегляд вхідних/вихідних документів;

• листування з органами ДПС;

• подання заяв, запитів для отримання інформації;

• інформація про стан розрахунків з бюджетом;

• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних;

• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;

• отримання витягів щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС;

• отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

• інші електронні сервіси та корисна інформація.

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.

Так, платники мають змогу:

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звертатись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0), або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.