Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запитували -  відповідаємо Що робити у разі втрати особистого ключа або пароля до нього?

опубліковано 10 лютого 2023 о 10:45

Пароль до кваліфікованого електронного підпису чи печатки відновленню не підлягає, оскільки він відомий тільки користувачу. В разі втрати, пошкодження особистого ключа чи втрати паролю до нього, необхідно звернутись до представництва Кваліфікованого надавача ЕДП Державної податкової служби України, в якому Ви отримували ЕДП, подавши при цьому заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).

З цим та іншими роз’яснення можна ознайомитись  на сторінці Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України