В Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему "Права та обов'язки платників податків в частині оскарження податкових повідомлень - рішень". На запитання платників відповідав начальник управління правового забезпечення Ярослав Рашовcький.
В ході «гарячої лінії» дозвонювачі, зокрема, цікавились питанням у які строки та до якого органу ДПС подається скарга на податкове повідомлення рішення контролюючого органу.
Відповідаючи на запитання, Ярослав Рашовський зазначив, що скарга платником подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі або електронній формі засобами електронного зв’язку, за потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати, протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Протягом шести місяців з дати закінчення вищезазначеного терміну, платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
Також дозвонювачів цікавили питання оскарження рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, чи повинен платник податків повідомляти контролюючий орган про оскарження ППР в суді та інші питання.
В ході спілкування платники отримали відповіді на свої запитання.