Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці – учасники відеоконференції із циклу «Реформи в державі: роз’яснення фахівця»

опубліковано 07 березня 2023 о 11:53

Нещодавно податківці Рівненщини стали учасниками чергової відеоконференції із циклу «Реформи в державі: роз’яснення фахівця», що відбулась в  Рівненській обласній універсальній науковій бібліотеці.

В ході заходу обговорили запровадження зручної ефективної системи послуг для платників податків, які можна отримати завдяки електронним сервісам ДПС.

Зокрема, завідувач сектору організації роботи ЦОП, надання адміністративних послуг та податкових сервісів ГУ ДПС у Рівненській області Галина Крат ознайомила учасників конференції з функціоналом Електронного кабінету, через який платники можуть реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line, а саме надсилати податкову звітність в електронному вигляді;  отримувати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами;  провести звірку щодо об’єктів оподаткування; отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді; доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД) тощо.

Враховуючи зацікавленість аудиторії питанням дистанційного отримання інформації  про доходи, Галина Крат детально зупинилась на цьому питанні. Вона поінформувала слухачів, що фізичній особі для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді через меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету необхідно, в першу чергу, мати кваліфікований електронний підпис. За його допомогою увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Далі необхідно обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».

Зазначити період за який необхідна інформація та натиснути кнопку «Зберегти».

Натиснути кнопку «Підписати» та підписати Запит за допомогою КЕП.

Після чого Запит буде відправлено автоматично.

Податківець звернула увагу, що переглянути відправлений Запит можливо у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» та відповідь на нього за формою F1401803 «Вiдомостi з Державного реєстру фiзичних осiб – платникiв податкiв про суми виплачених доходiв та утриманих податкiв вiдповiдь на запит у електронному виглядi» – у вкладці «Вхідні» меню Вхідні/вихідні документи».

Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.

При цьому Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів).

Під час конференції Галина Крат продемонструвала учасникам заходу відеоінструкцію щодо користування Електронним кабінетом.