Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон). Зокрема, станом на 01.04.2023 до податкової служби Рівненщини поштою та електронною поштою надійшло 70 таких документів, з них:
- запити на отримання публічної інформації – 69 (або 98,6%), за результатами розгляду яких надано 64 відповіді відповідно до вимог чинного законодавства України;
- запити, що не відповідають вимогам ст.1 Закону – 1 (або 1,4%) та розглянуті відповідно до вимог законодавства України.
Термін надання відповіді не наступив по 5 запитам.
Найчастіше з проханням надати публічну інформацію звертались фізичних осіб – 51 запит (або 73,9 %), відповідно від юридичних осіб надійшло 18 (або 26,1 %) запитів.
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо: надання копій документів; невідповідності в таблиці даних платника податку на додану вартість; критеріїв ризиковості платника податків; податкового боргу; сплати податків; сплати єдиного соціального внеску; обліку та реєстрації платників податків.
За результатами розгляду задоволено 42 запити (60,9 % від загальної кількості розглянутих запитів), відмовлено в задоволенні відповідно до статті 22 Закону - 22 запитам (31,9 % від загальної кількості розглянутих документів).
Більше про доступ до публічної інформації – за посиланням: https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/.