Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В ході «гарячої лінії» говорили про електронні сервіси ДПС та використання РРО/ПРРО

опубліковано 13 квітня 2023 о 08:31

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбулася «гаряча лінія» з питань використання електронних сервісів ДПС та  порядку реєстрації  РРО та ПРРО.

На питання дозвонювачів відповідала завідувач сектору організації роботи ЦОП, надання адміністративних послуг та податкових сервісів Галина Крат.

В ході «гарячої лінії» платники податків, зокрема, запитували яким чином здійснюється реєстрація РРО.  Посадовець відповіла, що реєстрація РРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до контролюючого органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РРО за ідентифікатором форми J/F1311405 в розділі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня надходження реєстраційної заяви за ф. № 1-РРО приймає рішення про можливість реєстрації РРО, формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційній системі ДПС та надсилає до центру сервісного обслуговування інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій за ф. № 2-РРО засобами телекомунікацій в електронній формі.

Також, платників цікавили питання функціонування Електронного кабінету. Галина Крат роз’яснила, що Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна частина) та приватної (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних таких сервісів, як  перегляд облікових даних платника,  подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики, перегляд та друк раніше поданої звітності та інше.

Також платники мають змогу: подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок; отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок; отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС; реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами; доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД) тощо.

В ході спілкування платники податків отримали фахові відповіді на всі запитання.