Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Черговий сеанс «гарячої лінії» проведено податківцями Рівненщини  

опубліковано 20 квітня 2023 о 11:11

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області проведено   «гарячу лінію»  з питань застосування РРО. На запитання дозвонювачів відповідав  начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Андрій Філіпчук. 

В ході «гарячої лінії» платники податків, зокрема, запитували за яких причин проводяться фактичні перевірки. Посадовець роз’яснив, що причиною фактичної перевірки може стати наявність у податківців інформації  від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства. Це порушення, пов'язані з розрахунками за товари (послуги) через РРО (ПРРО), із веденням касових операцій, наявністю ліцензій, із виробництвом та обігом підакцизних товарів,  необґрунтованим завищенням цін на товари першої необхідності, забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг, приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари чи надані послуги.

Також дозвонювачів цікавили питання щодо застосовувати РРО/ПРРО при продажу  молока, олії та живої риби з цистерн, бочок та бідонів. Андрій Філіпчук пояснив, що пунктом 11 ст. 9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»визначено, що РРО та/або ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються, зокрема, при продажу води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів.

Під час заходу платники податків отримали  фахові відповіді на всі свої запитання щодо порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.