Упродовж січня – квітня 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 82 запити на отримання публічної інформації.
За категоріями запитувачів (відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами)) надійшло запитів:
- від фізичних осіб – 61 (або 74,4 %);
- від юридичних осіб – 19 (або 23,2 %);
- від об’єднань громадян – 2 (2,4 %).
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо: надання копій документів; невідповідності в таблиці даних платника податку на додану вартість; критеріїв ризиковості платника податків; податкового боргу; сплати податків; сплати єдиного соціального внеску; щодо обліку та реєстрації платників податків.
За результатами розгляду задоволено 54 запити (66% від загальної кількості розглянутих запитів), відмовлено в задоволенні відповідно до статті 22 Закону №2939 - 28 запитів (34% від загальної кількості розглянутих документів).
Звертаємо увагу, що запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону № 2939, може бути поданий:
- на поштову адресу: 33023, м. Рівне, Відінська, 12;
- по факсу: (0362) 692-550;
- по телефону: (0362) 692-617;
- на електронну адресу: rv.publicinfo@tax.gov.ua.
Більше інформації про доступ до публічної інформації – за посиланням: http://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/.