У січні-квітні 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 90 письмових звернень від громадян, з яких усі – заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (78 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (5 звернень) та від інших установ (7 звернень). Усі звернення виконано у законодавчо встановлений термін.
Всього з початку року звернувся 91 громадянин, із врахуванням 1 колективного та 3 анонімних звернень.
Основні питання, що порушували громадяни у зверненнях, стосуються переважно податкової політики (74,4%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (24,5%), реєстрації та обліку (7,8%), єдиного соціального внеску (3,3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (22,2%) та ін.
Нагадаємо, що звернення громадян розглядаються відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР. Ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень можна на субсайті ГУ ДПС у Рівненській області: Головна/Для громадськості/ Звернення громадян/ Нормативно - правова база, або за посиланням https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/normativno-pravova-baza/.
Звертаємо увагу, що у Головному управлінні ДПС у Рівненській області працює комунікаційна податкова платформа: надіславши звернення на електронну скриньку rv.ikc@tax.gov.ua представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій Рівненської області можуть більш оперативно та якісно комунікувати з податківцями. Для пришвидшення розгляду питань, які направляються на платформу, рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.
Ознайомитись з контактною інформацією ГУ ДПС у Рівненській області можна за посиланням https://rv.tax.gov.ua/kontakti/ . Зокрема, електронна пошта ГУ ДПС в області для листування: rv.official@tax.gov.ua, електронна пошта для звернень громадян: rv.zvernennya@tax.gov.ua.