Переваги використання електронних сервісів ДПС та послуги, які доступні для користування на Порталі «Дія», стали темою чергового вебінару для платників податків, проведеного цього тижня в Головному управлінні ДПС у Рівненській області.
Відкриваючи захід, заступник начальника ГУ ДПС в області Зоя Хоній висловила слова подяки суб’єктам господарювання за сумлінне виконання податкових зобов’язань у цей надскладний воєнний час та зазначила, що сьогодні у сфері оподаткування послуги та сервіси, які були лише в проєктах, стали реальністю. Завдяки цифровізації платники мають можливість пересвідчитись у зручності, простоті та комфортності всіх процедур з оподаткування. А завдяки ефективній співпраці ДПС та Мінцифри платники вже користуються на Порталі «Дія» низкою цифрових послуг, тож податкова служба бере активну участь у цифровій трансформації.
Під час вебінару начальник управління електронних сервісів Ірина Клинова та завідувач сектору організації роботи ЦОП, надання адміністративних послуг та податкових сервісів Галина Крат ознайомили платників з електронними сервісами податкової служби та детально зупинились на послугах, які доступні для користування на Порталі «Дія».
Зокрема, платників поінформували про такі послуги, як єМалятко, ID14, цифровий податковий номер, шеринг документів, довідка про доходи, та як отримати інформацію про свої податкові дані, стан розрахунків з бюджетом, дані про банківські рахунки, а також сплатити податки чи подати декларацію для ФОП-спрощенців.
Спікери продемонстрували учасникам вебінару на прикладах як скористатись зазначеними послугами та надали рекомендації щодо дистанційної взаємодії з податковою службою.