Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Використання сервісу Е-кабінет не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення

опубліковано 06 липня 2023 о 11:06

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що використання електронних сервісів податкової служби дозволяє платникам оперативно вирішити чимало питань, адже таким форматом взаємодії можна скористатись цілодобово, як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв.

Зокрема, рекомендуємо як суб’єктам господарювання, так і громадянам, використовувати

інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:
http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Звертаємо увагу, що для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Щоб скористатися сервісом Е-кабінет немає потреби встановлювати додаткове програмне забезпечення, для цього достатньо лише скористатися електронним підписом.