Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» відбувся у податковій службі області

опубліковано 13 березня 2024 о 09:41

У Головному управлінні ДПС у Рівненській  області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якого розглядались питання дистанційної взаємодії з органами ДПС, зокрема щодо здійснення листування в електронному вигляді, та використання електронних сервісів ДПС. На запитання додзвонювачів відповідала начальник управління податкових сервісів Ірина Клинова.

Платники, зокрема, цікавились, чи може платник податків надіслати заперечення до акту перевірки через Електронний кабінет та яка дата вважається датою отримання заперечень органом ДПС. Ірина Клинова  проінформувала, що   меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику податків надіслати заперечення до акту перевірки  до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого направляється Заперечення, тип документу (із списку обирається «Пропозиція (зауваження)»), тематика (із списку обирається «Контрольно-перевірочна робота»), а також передбачає заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу (файл  у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ). Інформацію щодо отримання та дати реєстрації Заперечення в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації Заперечення вважається днем його отримання органом ДПС.

Також платники запитували  про можливість направити до органу ДПС підтверджуючі документи, визначені в запиті про надання інформації, через Електронний кабінет.  Посадовець звернула увагу, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Відповідно платники мають можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом підтверджуючі документи, визначені в запиті про надання інформації, у форматі pdf (обмеження 5 мб).

Серед іншого, Ірина Клинова проінформувала додзвонювачів «гарячої лінії», що кожен платник  має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет,  реалізовувати через електронний кабінет права та обов’язки, передбачені ПКУ, в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Для того, щоб здійснювати листування з контролюючими органами через Електронний кабінет необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою: J1391602 – для юридичних осіб, F1391602 – для фізичних осіб.

Для подання зазначеної заяви необхідно здійснити наступні кроки: увійдіть до приватної частини Електронного кабінету; обрати режим «Введення звітності»; заповніть форму документа (у формі заяви вказати електронну адресу, а реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); підписати та відправити документ до контролюючого органу.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.