Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про порушення у сфері роздрібної торгівлі споживачі можуть повідомити через чат-бот Stop Violation

опубліковано 01 квітня 2024 о 10:44

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області нагадують, що покупці товарів (послуг) мають можливість звернутись до ДПС у разі:

  • - відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
  • - незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
  • - продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
  • - інші порушення.

При інформуванні про факти порушень необхідно:

  • - представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
  • - повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
  • - надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
  • - чітко вказати, яке порушення виявлено.

Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.

Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або безпосередньо до головних управлінь за місцем розташування господарського об’єкту.

Також можна повідомити про виявлені порушення через сервіс ДПС «StopViolation» у месенджері Telegram.