Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про електронні сервіси ДПС та використання ПРРО говорили в ході «гарячої лінії»

опубліковано 08 квітня 2024 о 12:10

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбулася «гаряча лінія» питань використання електронних  сервісів податкової служби та встановлення безкоштовного програмного рішення ПРРО від ДПС .

На питання дозвонювачів відповідала завідувач сектору організації роботи ЦОП, надання адміністративних послуг та податкових сервісів Галина Крат.

Зокрема, в ході «гарячої лінії» платників податків цікавило питання яким чином оновлюється версія програмного забезпечення «ПРРО ДПС»?   Податківець роз’яснила, що

версія програмного забезпечення (далі – ПЗ) «ПРРО ДПС» оновлюється:

1.                  Для операційної системи Windows:

  Під час запуску встановленого екземпляру дистрибутиву ПЗ «ПРРО ДПС» буде відбуватись автоматична перевірка наявності нової версії ПЗ. За наявності доступного дистрибутиву нової версії, користувачу буде запропоновано його завантажити для подальшого встановлення.
Оновлення встановленого ПЗ «ПРРО ДПС» відбувається аналогічно до процесу встановлення нового екземпляру. Після запуску інсталятору нової версії, користувачу необхідно обрати пункт оновлення ПЗ.

2.                  Для операційних систем Android та iOS (Apple):

 Для мобільних застосунків ПЗ «ПРРО ДПС», які доступні для гаджетів на операційній системі Android та встановлених з крамниці додатків Google Play або на операційній системі iOS та встановлених з крамниці додатків App Store можливо оновити за умови наявності нових версій в крамниці додатків Google Play або App Store та натиснувши кнопку «Оновити».     При цьому, «ПРРО ДПС» Web-версії оновлення не потребує.

Також Галина Крат роз’яснила, що Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна частина) та приватної (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних таких сервісів, як  перегляд облікових даних платника,  подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики, перегляд та друк раніше поданої звітності та інше.

Крім того платники мають змогу: подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок; отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок; отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС; реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами; доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД) тощо.

В ході спілкування платники податків отримали фахові відповіді на всі запитання.