Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» провели податківці Рівненщини

опубліковано 09 квітня 2024 о 09:38

У Головному управлінні ДПС у Рівненській області  відбулася «гаряча лінія» з питань розгляду звернень громадян та порядку доступу до публічної інформації.

На питання додзвонювачів відповідала завідувач сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Наталія Кожевнікова.

Зокрема, в ході «гарячої лінії» платників податків цікавило питання: які встановлено вимоги до оформлення запиту на отримання публічної інформації в контролюючих органах та терміни його розгляду. Податківець роз’яснила, що запит на інформацію має містити:

     ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

     загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

     підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Наталія Кожевникова проінформувала, що з метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на вебпорталі ДПС https://tax.gov.ua (Головна>Для громадськості>Публічна інформація>Форми подання запиту).

Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Серед інших запитань було також питання: на яку адресу і у якому форматі громадяни можуть направити свої звернення? Посадовець роз’яснила, що громадяни можуть викласти свої звернення до Головного управління ДПС у Рівненській області:

  • з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на електронну адресу
  • rv.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопії або фотокопії письмового звернення з підписом громадянина або підписане кваліфікованим електронним підписом;
  • поштою на адресу: 33023, вул. Відінська, 12, м. Рівне, Рівненська область;
  • особисто чи через уповноважену особу.

Також посадовець звернула увагу на терміни розгляду звернень, зауваживши, що згідно зі ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник установи або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.