Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 11 червня 2024 о 10:27

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області нещодавно відбулася «гаряча лінія» з питань використання електронних  сервісів податкової служби та встановлення безкоштовного програмного рішення ПРРО від ДПС.

На питання додзвонювачів відповідала завідувач сектору організації роботи ЦОП, надання адміністративних послуг та податкових сервісів Галина Крат.

В ході спілкування платники запитували, яким чином суб’єкт  може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій»?

Спілкуючись з платниками, податківець пояснила, що  суб’єкт господарювання може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій» скориставшись вебпорталом Державної податкової служби України за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Програмний реєстратор розрахункових операцій (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/). Також посадовець проінформувала, що банер «Програмні РРО»   містить актуальні нормативно-правові акти, які регулюють відносини у сфері реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій/ПРРО, відповіді на поширені питання, що надходять до ДПС від користувачів ПРРО, презентаційні матеріали тощо. Також у банері наявні: відеоуроки щодо реєстрації ПРРО та відеоінструкція щодо Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, відеоуроки щодо формування електронної печатки для ПРРО та інші матеріали щодо роботи з безкоштовним програмним забезпеченням ПРРО від ДПС.
Крім того платники цікавились, який алгоритм входу до Електронного кабінету з застосуванням ключа Дія.Підпис?   Посадовець роз’яснила, що для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою Дія.Підпис необхідно: увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет); натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету; у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Платники, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на свої питання щодо заявленої тематики.