У січні - червні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області від платників податків надійшло 99 запитів на публічну інформацію. Більшість платників, які направили до податкової служби області запити - це фізичні особи (75% від усіх запитів). Частка запитів від юридичних осіб становить 23% і 2% - це запити від об’єднань громадян.
Тематика звернень була різноманітною. Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо: надання копій документів; податкового боргу; сплати податків та зборів; надання платіжних реквізитів; ухилення від сплати податків; сплати земельного податку; віднесення до переліку ризикових платників податків; задекларованих сум податку на додану вартість та проведення перевірки; діяльності територіального органу ДПС; здійснення підприємницької діяльності; надання податкових пільг; зупинення реєстрації податкових накладних.
За результатами розгляду було задоволено 78 запитів, 4 запити переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації», відмовлено в задоволенні 17 запитів.
Нагадаємо, що отримати публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДПС у Рівненській області, може кожен бажаючий. Більш детально щодо порядку складання та форми подання запиту можна ознайомитись на субсайті ГУ ДПС у Рівненській області у рубриці: «Для громадськості>Публічна інформація» за посиланням: https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/.
Зверніть увагу, що запит на отримання публічної інформації може бути поданий:
- на поштову адресу: 33023, м. Рівне, Відінська, 12;
- по факсу: (0362) 692-550;
- по телефону: (0362) 692-617;
- на електронну адресу: rv.publicinfo@tax.gov.ua.