Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Під час «гарячої лінії» податківці Рівненщини відповідали на запитання платників

опубліковано 23 серпня 2024 о 09:55

В Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему "Звернення громадян та порядок доступу до публічної інформації". На запитання платників відповідала завідувач сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Наталія Кожевнікова.

В ході «гарячої лінії» дозвонювачі, зокрема, цікавились які терміни та порядок розгляду адвокатських запитів у контролюючих органах? Посадовець звернула увагу, що терміни та порядок розгляду адвокатських запитів у контролюючих органах передбачені Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Контролюючі органи, яким направлено адвокатський запит, зобов’язані не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту надати адвокату відповідну інформацію, копії документів, крім інформації з обмеженим доступом і копій документів, в яких міститься інформація з обмеженим доступом.

У разі якщо адвокатський запит стосується надання значного обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду адвокатського запиту може бути продовжено до двадцяти робочих днів з обґрунтуванням причин такого продовження, про що адвокату письмово повідомляється не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання адвокатського запиту.

Також платників цікавили питання, як оформлюються письмові звернення (у тому числі якою мовою), адресовані контролюючим органам від громадян? Відповідаючи на запитання, Наталія Кожевнікова зазначила, що оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

В ході спілкування платники отримали відповіді на свої запитання.