Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На запитання платників податків відповідали податківці Рівненщини

опубліковано 27 вересня 2024 о 09:23

У Головному управлінні ДПС у Рівненській  області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань використання сервісів ДПС – Електронного кабінету платника та мобільного застосунку «Моя податкова». На запитання платників відповідала начальник управління податкових сервісів Ірина Клинова.

Зокрема, в ході «гарячої лінії», додзвонювачі цікавились, чи мають можливість платники  сплатити податки та збори через Електронний кабінет? Посадовець роз’яснила, що платник податків в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату. Згадане меню надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

Також платників цікавило питання в якому меню Електронного кабінету можна отримати витяг з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків  з бюджетом та сплати єдиного внеску з підписом уповноваженої посадової особи контролюючого органу? Ірина Клинова пояснила, якщо платник податків в запиті про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС (за ідентифікатором форми F/J1300207) зазначить позначку «З підписом», то отримає витяг з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску (за ідентифікатором форми F/J1400207) з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника у пункті меню «Вхідні/вихідні документи» вкладці «Вхідні» приватної частини Електронного кабінету.

Серед іншого, додзвонювачі цікавились  які послуги може отримати підприємець у мобільному застосунку «Моя податкова». Податківець проінформувала, що у мобільному застосунку для ФОП доступна низка сервісів: інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування; подання податкових декларацій платника єдиного податку: для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп; сплата податків. Також Ірина Клинова звернула увагу, що  користувачі мобільного застосунку мають можливість просто та швидко: подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (Форма № 1ДР);  подати Заяву про внесення змін до ДРФО (Форма № 5ДР); подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів; сплатити грошові зобов’язання з використанням однієї з платіжних систем; отримати інформацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій. При цьому функціонал мобільного застосунку доповнюється новими можливостями відповідно до потреб платників податків. А завантажити застосунок можна на мобільний телефон на платформі Android  (https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua), та на платформі iOS (https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BC%D0%BE%D1%8F-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0/id6450752527?l=uk).