У січні – вересні 2024 року ГУ ДПС у Рівненській області опрацьовано 140 запитів на отримання публічної інформації, які надійшли поштою та електронною поштою.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 109 (або 77,9 %). Відповідно від юридичних осіб надійшло 29 запитів та 2 запити - від об’єднань громадян.
За результатами розгляду задоволено 82 % запитів від їх загальної кількості.
Разом з тим відмовлено в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» 20 запитам (14,3 % від загальної кількості розглянутих документів) та переслано належному розпоряднику 4 запити.
Переважну більшість запитувачів цікавила податкова інформація. Зокрема, запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо: віднесення до переліку ризикових платників та зупинення реєстрації податкових накладних; податкового боргу; сплати податків та єдиного соціального внеску; обліку та реєстрації платників податків; ухилення від сплати податків; діяльності територіального органу ДПС тощо.
Більше інформації про доступ до публічної інформації – за посиланням https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info.