У податковій службі області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо проведення контролюючими органами документальних перевірок, а також заходів контролю за дотриманням роботодавцями трудового законодавства та законодавства у сфері проведення розрахункових операцій і застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.
На питання платників податків відповідав в.о начальника управління податкового аудиту Віктор Кащевський.
В ході спілкування податківець надав роз’яснення щодо строків проведення виїзних (невиїзних) планових та позапланових перевірок. Зокрема, зазначив, що тривалість документальної планової перевірки не повинна перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної планової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 5 робочих днів, інших платників податків – не більш як на 10 робочих днів.
Тривалість документальної позапланової перевірки не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому – восьмому п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України, – 3 робочі дні, інших платників податків – 10 робочих днів.
Продовження строків проведення документальної позапланової перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків – не більш як на 5 робочих днів.
У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три робочі дні до дня її завершення або якщо надіслані у порядку, передбаченому абзацом першим п. 44.7 ст. 44 Податкового кодексу України, документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три робочі дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки може бути додатково продовжено на строк три робочі дні.
Також платників цікавили питання проведення фіскальних розрахунків при здійсненні продажу товарів через Інтернет, можливості використання програмного РРО при здійсненні виїзної торгівлі та ряд інших.
Під час спілкування з платниками Віктор Кащевський звернув увагу на дотримання роботодавцями мінімальних соціальних гарантій працівникам, зауважив, що контроль за оформлення трудових відносин з найманими особами податкові органи здійснюють, зокрема, шляхом проведення фактичних перевірок.
Усі додзвонювачі «гарячої лінії» отримали вичерпні відповіді на питання, які їх турбували.