Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.
Так, у січні-жовтні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 299 письмових звернень від громадян.
За результатами виконання: 286 звернень виконано в термін, 13 - термін виконання ще не настав.
До податкової служби області звернулося 303 громадянина, із врахуванням 19 анонімних звернень, 3 колективних.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочної роботи (24,8%), податку на майно (26,8%), інформування про ухилення від сплати податків (8 %), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5 %), реєстрації та обліку (12 %), податкового боргу (5,4%), податку на доходи фізичних осіб (5%) та ін.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.