Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-жовтень 2024 року

опубліковано 01 листопада 2024 о 08:59

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.

Так, у січні-жовтні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 299 письмових звернень від громадян.

За результатами виконання: 286 звернень виконано в термін, 13 - термін виконання ще не настав.

До податкової служби області звернулося 303 громадянина, із врахуванням 19 анонімних звернень, 3 колективних.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочної роботи (24,8%), податку на майно (26,8%), інформування про ухилення від сплати податків (8 %), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5 %), реєстрації та обліку (12 %), податкового боргу (5,4%), податку на доходи фізичних осіб (5%)  та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.