ГУ ДПС у Рівненській області нагадує платникам податків, що  Контакт-центр ДПС надає суб’єктам господарювання та громадянам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, а також щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС. 
    Відповіді надаються за визначенням абонента: телефоном, факсом, електронною поштою. 
    Також Контакт-центр приймає: 
    -      звернення заявників на сервіс «Пульс»;   
-      усні звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;   
-      повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами та доповненнями), вчинені іншими працівниками ДПС та її територіальних органів.   
   Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в ГУ ДПС у Рівненській області діє Комунікаційна платформа (rv.ikc@tax.gov.ua). Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній». 
    Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.