У Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбулася «гаряча лінія» для суб’єктів господарювання, присвячена питанням застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних РРО (ПРРО).
На запитання додзвонювачів відповідала заступник начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Наталія Дицяк.
Підприємців, насамперед, цікавили питання: який порядок реєстрації РРО та ПРРО, вимоги до використання касових апаратів у різних сферах бізнесу, особливості застосування ПРРО при здійсненні розрахунків у режимі онлайн та нові реквізити касових чеків.
Один із найпоширеніших запитів стосувався застосування РРО при продажу товарів онлайн. Наталія Дицяк пояснила, що суб’єкти господарювання, які здійснюють торгівлю через інтернет, зобов’язані застосовувати РРО або ПРРО, якщо оплата проводиться готівкою або з використанням платіжних карток (через POS-термінали, сервіси LiqPay тощо). Якщо ж покупець оплачує товар через банківський переказ безпосередньо на рахунок підприємця (IBAN), застосування РРО/ПРРО не є обов’язковим.
Ще одне актуальне питання стосувалося застосування РРО/ПРРО при наданні послуг таксі.
Посадовець пояснила, що згідно з чинним законодавством якщо розрахунки за послуги таксі здійснюються готівкою або через POS-термінал, перевізник повинен застосовувати РРО або ПРРО. Якщо оплата здійснюється виключно через банківський переказ на рахунок ФОП (IBAN), застосування касового апарата не є обов’язковим.
Спілкуючись з підприємцями, Наталія Дицяк також нагадала, що Державна податкова служба пропонує бізнесу безкоштовний програмний РРО, який можна використовувати на смартфонах, планшетах або комп’ютерах. Безкоштовний ПРРО від ДПС є зручним рішенням для малого та середнього бізнесу, зокрема для ФОПів, які прагнуть мінімізувати витрати на придбання традиційних РРО.
Спрощене ведення бізнесу та прозорість розрахункових операцій – запорука стабільного розвитку економіки, - наголошують в Головному управлінні ДПС у Рівненській області та звертають увагу, що з анонсами наступних «гарячих ліній» можна ознайомитись на субсайті Головного управління.