Громадяни мають  можливість скористатися податковою знижкою, якщо вони протягом року здійснювали витрати на благодійність.    
        Умови для отримання такої знижки:   
        1. Кошти або майно були передані тільки неприбутковим організаціям, які:   
        - зареєстровані в Україні;   
        - внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна.   
        2. Знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4 % загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік.   
        3. Документи, які підтверджують витрати:   
        - квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;   
        - копії договорів (за наявності).   
        Документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску.   
        Копії підтверджуючих документів подаються разом з податковою декларацією. Оригінали документів не подаються, але зберігаються у платника протягом строку давності.   
        На вимогу контролюючого органу, платники мають надати документи, які підтверджують доходи або витрати для податкової знижки.   
        Важливо! Якщо переказ зроблено на особисті рахунки волонтерів – така сума не враховується у податковій знижці.  Внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями.   
        Рекомендуємо перевіряти відображення юридичних осіб у відповідних реєстрах під час підрахунку витрат, які можна віднести до податкової знижки.   
        З 1 січня по 31 грудня 2025 року можна подавати документи на отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році.   
        Як подати декларацію детальніше за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/866521.html.   
        Про терміни подання декларації: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/865606.html.   
        Як отримати податкову знижку: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/870381.html.   
            
        Пресслужба Державної податкової служби України