У Головному управлінні ДПС у Рівненській області відбулася чергова тематична «гаряча лінія». Цього разу вона була присвячена важливому питанню — реалізації громадянами свого права на звернення та доступ до публічної інформації.
На запитання додзвонювачів відповідала завідувач сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Наталія Кожевнікова.
Під час спілкування з громадянами було надано вичерпні роз’яснення щодо: порядку складання звернень та запитів на інформацію; строків розгляду; особливостей подачі звернень в електронній та письмовій формах; відмінностей між зверненням і запитом на публічну інформацію; видів інформації, яка підлягає оприлюдненню або наданню на запит.
Окрему увагу було приділено способам подання звернень, адже сучасні технології дають змогу звертатися до органів ДПС максимально зручно та оперативно.
Громадяни можуть надіслати свої звернення до Головного управління ДПС у Рівненській області:
- з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку — на електронну адресу: rv.zvernennya@tax.gov.ua.
Звернення може бути подано у вигляді сканкопії або фотокопії письмового звернення з підписом громадянина або підписане кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - поштовим або особистим способом:
- на адресу: 33023, вул. Відінська, 12, м. Рівне, Рівненська область,
- особисто або через уповноважену особу — як безпосередньо до управління, так і до Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Рівненській області.
За результатами спілкування платники податків отримали не лише відповіді на свої запитання, але й практичні рекомендації для ефективної взаємодії з органами ДПС у правовому полі.