Сучасні технології дедалі активніше впроваджуються у податкову сферу. Один із доступних інструментів для бізнесу та громадян — електронне листування з органами ДПС через Електронний кабінет платника податків. Такий формат обміну документами не лише зменшує витрати часу, а й дозволяє зберігати всю переписку в одному місці.
Як перейти на електронне листування? Юридичні та фізичні особи можуть отримувати офіційні документи від податкової в електронному вигляді, після подання відповідної заяви через Електронний кабінет. Форма заяви затверджена Наказом Міністерства фінансів № 637.
Для юридичних осіб застосовується форма J13916, для фізичних — форма F13916.
Щоб подати заяву, необхідно: увійти до приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua); обрати меню «Введення звітності»; створити заяву (адреса електронної пошти вказується вручну, а дані платника — заповнюються автоматично); підписати заяву електронним підписом і відправити до контролюючого органу.
Після обробки заяви органи ДПС надсилатимуть документи вам через Електронний кабінет, без дублювання у паперовій формі.
У Головному управлінні ДПС у Рівненській області наголошують: перехід на електронний формат листування — це крок назустріч платнику. Він дозволяє скоротити час на отримання інформації, уникнути потреби відвідувати податкові органи, мати доступ до документів у будь-який зручний час.
Обираючи електронний формат взаємодії з податковою, ви користуєтесь сучасними сервісами, які спрощують комунікацію та роблять її прозорою і ефективною.
Заощаджуйте час — переходьте на електронне листування вже сьогодні!