Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Листування з податковою: швидко та зручно в електронному форматі

опубліковано 10 червня 2025 о 09:41

Сучасні технології дедалі активніше впроваджуються у податкову сферу. Один із доступних інструментів для бізнесу та громадян — електронне листування з органами ДПС через Електронний кабінет платника податків. Такий формат обміну документами не лише зменшує витрати часу, а й дозволяє зберігати всю переписку в одному місці.

Як перейти на електронне листування? Юридичні та фізичні особи можуть отримувати офіційні документи від податкової в електронному вигляді, після подання відповідної заяви через Електронний кабінет. Форма заяви затверджена Наказом Міністерства фінансів № 637.

Для юридичних осіб застосовується форма J13916, для фізичних — форма F13916.

Щоб подати заяву, необхідно: увійти до приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua); обрати меню «Введення звітності»;  створити заяву (адреса електронної пошти вказується вручну, а дані платника — заповнюються автоматично); підписати заяву електронним підписом і відправити до контролюючого органу.

Після обробки заяви органи ДПС надсилатимуть документи вам через Електронний кабінет, без дублювання у паперовій формі.

У Головному управлінні ДПС у Рівненській області наголошують: перехід на електронний формат листування — це крок назустріч платнику. Він дозволяє скоротити час на отримання інформації, уникнути потреби відвідувати податкові органи, мати доступ до документів у будь-який зручний час.

Обираючи електронний формат взаємодії з податковою, ви користуєтесь сучасними сервісами, які спрощують комунікацію та роблять її прозорою і ефективною.

Заощаджуйте час — переходьте на електронне листування вже сьогодні!