Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати безкоштовні електронні ключі від ДПС для бізнесу та громадян

опубліковано 17 липня 2025 о 15:28

Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян. Платники податків активно користуються послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС з безкоштовного отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:

  1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайтіhttps://ca.tax.gov.uaу розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
  2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).
  3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
  4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).

Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Новий ключ буде дійсним до 2 років.

ДПС продовжує цифрову трансформацію та розширює електронні сервіси, щоб спростити роботу бізнесу та громадян.