У поточному році мешканці Рівненщини не залишилися байдужими до фінансово-податкових питань — у січні-липні до Головного управління ДПС області надійшло 176 письмових звернень від громадян. Усі вони — заяви, що свідчить про активну позицію мешканців у відстоюванні своїх прав.
Найчастіше громадяни зверталися поштою (101 звернення), але все більше рівнян надають перевагу електронному формату — 34 заяви надійшли через інтернет. Частину питань (40 звернень) було передано через інші органи влади, що вказує на міжвідомчу взаємодію у вирішенні проблем.
Загалом звернулися 217 осіб (із врахуванням 8 анонімних звернень та 3 колективних). У списку заявників — пенсіонери, військові, держслужбовці, також учасники бойових дій, люди з інвалідністю та інші категорії.
Найбільше запитань — про контрольно-перевірочну діяльність (40,9 %), податок на майно (14,2 %) та реєстрацію й облік (11,9 %). Цікаво, що питання про ухилення від сплати податків (5,7 %) і податковий борг (4,6 %) також викликали неабиякий інтерес. Це говорить про зростання свідомості платників податків.
Виконання усіх звернень було забезпечено відповідно до вимог законодавчо визначених строків.
Для безпосереднього діалогу з громадянами також було проведено 4 особистих прийоми.
Цифрові показники звернень громадян є не лише статистичними даними, а й свідченням актуальних суспільних потреб, інтересу до податкової сфери та готовності платників податків взаємодіяти з органами державної влади у межах чинного законодавства. Вони демонструють, що громадяни дедалі активніше користуються своїм конституційним правом на звернення з метою захисту прав та законних інтересів.