У сучасних умовах цифровізації та зростаючої потреби в оперативній комунікації з органами державної влади Контакт-центр Державної податкової служби України виконує важливу функцію мосту між платниками податків і фіскальною системою держави.
Основна мета Контакт-центру — надання інформаційно-довідкових послуг фізичним та юридичним особам. Йдеться насамперед про консультування з питань: податкового законодавства; єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; функціонування електронних сервісів ДПС; діяльності Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг; обробки звітності та стану податкових розрахунків.
Контакт-центр також надає персоналізовану інформацію, зокрема про наявність податкового боргу або заборгованості зі сплати єдиного внеску.
Для зручності користувачів відповіді надаються через різні канали комунікації: стаціонарний та мобільний телефонний зв’язок, месенджери, електронну пошту — залежно від обраного платником засобу.
Окрім надання довідкової інформації, Контакт-центр виконує низку інших важливих функцій: приймає звернення громадян в усній формі відповідно до Закону України «Про звернення громадян»; обробляє запити на публічну інформацію згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»; забезпечує прийом звернень на сервіс «Пульс», що дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання платників; отримує повідомлення про особу, яка проходить перевірку на відповідність вимогам Закону «Про очищення влади»; приймає повідомлення про можливі прояви корупції серед працівників ДПС.
Ще однією важливою функцією Контакт-центру є запис громадян та представників бізнесу на прийом до центрів обслуговування платників податків. Це дозволяє значно скоротити час очікування та уникнути черг, забезпечуючи комфортний рівень обслуговування.
Контакт-центр ДПС — це не лише технічна підтримка, а й важливий елемент відкритості та прозорості у взаємодії держави з громадянами та бізнесом.