Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як повідомити податкову службу про бажання отримувати документи в електронному форматі

опубліковано 02 вересня 2025 о 14:24

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує: щоб офіційно перейти на електронний формат листування з податковою, платникам податків потрібно подати відповідну заяву через Електронний кабінет.

Як це зробити?

Форма Заяви про бажання юридичних та фізичних осіб отримувати документи через Електронний кабінет затверджена Наказом № 637. Для її подання необхідно виконати кілька простих кроків:

  1. Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету.
  2. Оберіть режим «Введення звітності». Цей розділ дозволяє створити та подати заяву:

для юридичних осіб – форма J1391602;

для фізичних осіб – форма F1391602.

  1. Заповніть форму: вкажіть електронну адресу, на яку хочете отримувати документи (інші реєстраційні дані підтягнуться автоматично).
  2. Підпишіть та відправте документ до контролюючого органу.

Чому це зручно?

Ви оперативно отримуєте документи від податкової служби без затримок поштової доставки.

Всі повідомлення та рішення зберігаються у вашому Електронному кабінеті.

Це безкоштовно, швидко та надійно.

Нагадуємо: вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням cabinet.tax.gov.ua.