Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як рівняни запитують публічну інформацію в податковій службі: підсумки за 8 місяців

опубліковано 12 вересня 2025 о 09:43

Головне управління ДПС у Рівненській області забезпечує реалізацію права громадян і організацій на доступ до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон №2939). Запити приймаються поштою та електронною поштою, а відповіді надаються у строки, визначені чинним законодавством.

Зокрема, станом на 1 вересня 2025 року до ГУ ДПС Рівненщини надійшло 90 запитів на отримання публічної інформації. Відповіді було надано поштою чи електронною поштою.

У розрізі категорій запитувачів ситуація виглядає так:

фізичні особи – 67 запитів (74,4%);

юридичні особи – 22 запити (24,5%);

об’єднання громадян – 1 запит (1,1%).

Найчастіше громадяни та організації цікавилися питаннями: надання копій документів; сплати податків та зборів; віднесення до переліку ризикових платників; таблиці даних платника ПДВ; відшкодування ПДВ; наявності податкового боргу; діяльності територіальних органів ДПС; реєстрації та обліку платників податків; проведення контрольно-перевірочної роботи; отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Результати розгляду: 71 запит (78,9%) було задоволено, 4 запити (4,4%) переслано належному розпоряднику відповідно до статті 22 Закону №2939, 14 запитів (15,6%) – відмовлено в задоволенні.

У ДПС Рівненщини наголошують: своєчасне реагування на запити громадян і організацій є невід’ємною частиною відкритості та прозорості податкової служби. Це також сприяє підвищенню довіри до органів влади та покращує комунікацію з суспільством.