Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує: платники податків можуть отримувати документи безпосередньо в Електронному кабінеті. Для цього потрібно подати відповідну заяву.
Алгоритм дій:
1. Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету.
Це можна зробити після електронної ідентифікації:
- - за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
- - через систему id.gov.ua (MobileID або BankID),
- - за допомогою Дія.Підпис чи «хмарного» КЕП.
-
2. У меню оберіть розділ «Налаштування» → вкладка «Бажання листування з КО».
3. Натисніть кнопку «Бажаю отримувати документи» та вкажіть свою електронну адресу. На неї надходитимуть повідомлення про нові документи в кабінеті.
4. Підпишіть заяву КЕП та надішліть.
Таким чином ви забезпечите зручний та швидкий обмін документами з податковою службою без відвідування установи.