Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет

опубліковано 16 вересня 2025 о 12:33

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує: платники податків можуть отримувати документи безпосередньо в Електронному кабінеті. Для цього потрібно подати відповідну заяву.

Алгоритм дій:

1. Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету.
Це можна зробити після електронної ідентифікації:

  • - за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
  • - через систему id.gov.ua (MobileID або BankID),
  • - за допомогою Дія.Підпис чи «хмарного» КЕП.
  •  

2. У меню оберіть розділ «Налаштування» → вкладка «Бажання листування з КО».

3. Натисніть кнопку «Бажаю отримувати документи» та вкажіть свою електронну адресу. На неї надходитимуть повідомлення про нові документи в кабінеті.

4. Підпишіть заяву КЕП та надішліть.

Таким чином ви забезпечите зручний та швидкий обмін документами з податковою службою без відвідування установи.