Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати Витяг щодо стану розрахунків через Електронний кабінет

опубліковано 22 вересня 2025 о 09:26

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що з 1 травня 2024 року платники податків можуть отримувати Витяг щодо стану розрахунків у електронному кабінеті. Документ доступний починаючи з 2013 року, за кожний рік окремо, а також у розрізі податків, зборів, платежів та єдиного внеску.

Для чого потрібен Витяг?

  • - Перевірити стан розрахунків з бюджетом та єдиним внеском.
  • - Дізнатися суму пені у разі наявного податкового боргу.
  • - Отримати інформацію з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадової особи ДПС.
  •  

Як сформувати Запит:

1. Створіть Запит у приватній частині Електронного кабінету (форма «J/F1300207») у меню «Заяви, запити для отримання інформації».

    • - Оберіть період, за який бажаєте отримати Витяг. Кожен рік подається окремо.
    • - Позначте опцію «Розрахувати суму пені», якщо хочете дізнатися пеню за наявним боргом (не застосовується для минулих років).
    • - Позначте «В розрізі платежів», щоб отримати детальну інформацію за кожним платежем.
    • - Позначте «З підписом», щоб Витяг мав КЕП посадової особи ДПС (можливо лише для 1-го числа місяця).
    •  

2. Надішліть Запит до органу ДПС за вашим основним місцем обліку.

3. Отримайте Витяг за формою «J/F1400207».

Використовуючи цей алгоритм, платник податків може швидко і зручно отримати актуальну інформацію про стан своїх розрахунків із бюджетом та єдиним внеском без додаткових візитів до ДПС.