Головне управління ДПС у Рівненській області інформує платників про сучасні та зручні способи отримання інформації щодо нарахування податків.
Сьогодні більшість сервісів податкової доступні онлайн, що дозволяє громадянам швидко й безпечно отримувати необхідні дані у будь-який час.
Одним із ключових інструментів для роботи з податковою інформацією є Електронний кабінет платника податків, запроваджений Державною податковою службою України.
Щоб ознайомитися з сумами нарахованих податків та об’єктами, за які здійснено нарахування, необхідно виконати кілька простих кроків:
- Увійти до приватної частини Електронного кабінету платника податків за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua
Вхід здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».
- Натиснути «Бажаю отримувати документи» та зазначити електронну адресу, на яку хочете отримувати повідомлення про нові документи в Електронному кабінеті.
- Підписати КЕП та надіслати форму.
Після цього ви зможете оперативно отримувати повідомлення про всі документи, що надходять у ваш Електронний кабінет.
Окрім Електронного кабінету, базову інформацію щодо податкових нарахувань можна переглянути й у мобільному застосунку «Моя податкова». Додаток дозволяє швидко отримувати доступ до персональних податкових даних та інших сервісів ДПС.
Податківці наголошують: цифрові інструменти податкової служби роблять процес отримання інформації простішим, прозорішим і доступним для кожного платника.