Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 11 листопада 2021 о 13:26

Обґрунтування технічних та якісних характеристик

предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної

вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

  1.  Бланки
    1. ДК 021:2015:22820000 - 4 – Бланки                             
    2. Процедура закупівлі: відкриті торги
    3. Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-10-001613-с

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

 з/п

Найменування бланку

Кількість, од.

Щільність паперу

1.

Заява щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (Форма № 10ДР)

22000 шт.

Газетний

2.

Облікова картка фізичної особи - платника податків (Форма № 1ДР)

22500 шт.

Газетний

3.

Повідомлення фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (Форма № 1П)

2000 шт.

Газетний

4.

Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (Форма № 5ДР)

30000 шт.

Газетний

5.

Заява про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма 5ДРП)

3000 шт.

Газетний

6.

Податкова декларація про майновий стан і доходи

6000 шт.

Газетний

7.

Запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку

4000 шт.

Газетний

8.

Заява про застосування спрощеної системи оподаткування

6000 шт.

 

Газетний

9.

Картка платника податків

39530 шт.

80 г/м

10.

Розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування

5000 шт.

Газетний

11.

Додаток Ф1 до майнової декларації

300 шт.

Газетний

12.

Додаток Ф2 до майнової декларації

400 шт.

Газетний

13.

Додаток Ф3 до майнової декларації

4000 шт.

Газетний

14.

Бланк ліцензії

10000 шт.

120 г/м

15.

Бланк фірмовий

50000

80 г/м

Щодо фірмових бланків:

  1. Для виготовлення фірмового бланку використовується білий папір високої якості формату А4 (210 х 297 міліметрів).
  2. Бланки виготовляються на папері щільністю 80 г/м, призначеному для цифрового друку.
  3. Папір має бути прийнятний для усіх типів лазерних і струменевих принтерів.
  4. Бланки документів повинні мати такі поля (міліметрів):
  5. 30 - ліве;
  6. 10 - праве;
  7. 20 - верхнє та нижнє.
  8. Зображення Державного Герба України розміщується по центру верхнього поля. Розмір зображення становить 17 міліметрів заввишки, 12 міліметрів завширшки.
  9. На зворотньому боці бланку проставляється наскрізна 6-ти-знакова нумерація чорною фарбою.

Щодо макетів:

  1. Надаються макети бланків у Розділі ІІ. Дизайн бланку може змінюватись. У кожному замовленні на постачання партії бланків Замовник повідомляє Виконавця про необхідні зміни у макеті продукції.
  2. Фарба повинна витримувати температурний режим нагріву до 220 °С. Фарба не повинна залишати відбитків на валах принтерів, що призводить до перебивання зображення на документи під час наступного друку.
  3. Всі написи на бланках друкуються чорною фарбою.
  4. Замовник надає необхідні номери на кожну партію бланків під час замовлення.
  5. Оригінал макетів у форматі doc, xls надається Переможцю після підписання Договору.

Загальні вимоги:

  1. Умови поставки: товар поставляється в упаковці, яка унеможливлює його псування або пошкодження під час його транспортування.
  2. Кожна пачка містить по 1000 примірників бланків, яка маркується ярликом із зазначенням найменування бланку, кількості у пачці, номерів бланків («від… і до …») (у разі наявності).
  3. Постачання здійснюється частинами (партіями) у відповідності до замовлень, які залежать від поточних потреб Замовника та наявного фінансування. Мінімальна кількість бланків у замовленні – 1000 примірників.
  4. Доставка товару та його розвантаження на склад Замовника здійснюється за рахунок та силами Постачальника.
  5. Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, визначені переліком. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
  6. До розрахунку ціни пропозиції Учасника не включаються витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, та пов’язаних із оформленням, збором та поданням тендерної пропозиції.
  7. Місце поставки товару: 33023, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу цін на дані послуги, отриманих комерційних пропозицій та складає: 65 000,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.).