Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненської митниці протягом січня-червня 2018 року

опубліковано 06 липня 2018 о 14:33

І. Розгляд письмових звернень громадян

Протягом січня - червня 2018 року до органів ГУ ДФС у Рівненській області та  Рівненської митниці надійшло 188 письмових звернень від 289 громадян, що на 9 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (197), з них: 185 заяв (98,4%), 2 скарг (1 %) та 1 пропозиція (0,6%).

Зміст основних питань – стосовно проведення перевірок (38 заяв або 20%), інформування про ухилення від сплати податків (26 заяв або 14%), реєстраційні номери платників податків (15 заяв або 8%),  з питань що стосуються податкової звітності  (22 заяви або 11%).

Порушення термінів розгляду заяв не допущено.

У поточному році надійшло 2 скарги (1%),  (2017 рік – 9). Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС. Скарги  не підтвердились. Заявникам надано роз’яснення у встановлений термін.

Фактів ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.

Дані про скарги громадян зазначено по кожному місяцю окремо в
таблиці 1 (файл Дод_17_2кv_2018.xls).

Надійшло 6 повторних звернень, що на 4 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року. Питома вага повторних звернень становить 3,2% від загальної кількості звернень, що надійшли до органів ДФС.

Дані про повторні звернення громадян зазначено по кожному місяцю окремо в
таблиці 2 (файл Дод_17_2кv_2018.xls).

З початку року до ГУ ДФС у Рівненській області надійшло 16 колективних звернень від 118 громадян (за аналогічний період 2017 року – 7 звернень від 26 громадян). 

Питома вага колективних звернень 8,5 %.

Дані про колективні звернення громадян зазначено по кожному місяцю окремо в таблиці 4 (файл Дод_17_2кv_2018.xls).

Переважна більшість письмових звернень надійшла від  осіб, соціальний стан яких не визначено – 254, колишніх працівників податкових органів – 11.

На адресу органів ДФС у області не надходили письмові звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Протягом січня - червня 2018 року керівництвом органів ДФС та посадовими особами ДФС здійснено 30 прийомів за зверненнями громадян, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (45), з них: 27 заяв (90 %), 3 пропозицій (10 %).

Скарги, заявлені на особистому прийомі не надходили (у 2016 році – 0).

Повторні та неодноразові звернення громадян не надходили.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону не допущено.

Найбільше на особистий прийом звернулось фізичних осіб-підприємців - 13  (43%), пенсіонерів - 5 (16%).

Основні питання, що порушуються заявниками на особистих прийомах: податкова політика (26 або 87 %), митна політика (2 або 6% ), єдиний  соціальний  внесок – 1 (3 %).

На особистий прийом до керівників та посадових осіб органів ДФС у області не звертались жінки, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу та Герої України.

За звітний період на особистий прийом звернулось 6 осіб, , що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Питома вага звернень вказаної категорії становить 20 %.

ІV. Додаткові заходи

Питання результатів розгляду звернень громадян систематично розглядається на нарадах при керівництві Головного управління ДФС та ДПІ області.

Інформація щодо результатів роботи ГУ ДФС у Рівненській області із зверненнями громадян опубліковується у друкованих засобах масової інформації, інформаційних на стендах, на субсайті ГУ ДФС у області в рубриці «Приймальня громадян».