Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненської митниці протягом січня-грудня 2018 року

опубліковано 29 грудня 2018 о 14:13

1. Розгляд письмових звернень громадян

Протягом січня - грудня 2018 року до органів ГУ ДФС у Рівненській області та  Рівненської митниці надійшло 380 письмових звернень від 534 громадян, що на 33 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року (413), з них: 377 заяв (99,2%), 2 скарг (0,5 %) та 1 пропозиція (0,3%).

Зміст основних питань – стосовно проведення перевірок (81 заява або 21%), інформування про ухилення від сплати податків (47 заяв або 12%), реєстраційні номери платників податків (51 заява або 13%),  з питань що стосуються податкової звітності  (28 заяв або 7%), податок на майно (22 заяви або 6%).

Порушення термінів розгляду заяв не допущено.

У поточному році надійшло 2 скарги (0,5%), за 2017 рік – 12. Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС. Скарги  не підтвердились. Заявникам надано роз’яснення у встановлений термін.

Фактів ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.

Дані про скарги громадян зазначено по кожному місяцю окремо в
таблиці 1 (файл Дод_17_4кv_2018.xls).

Надійшло 17 повторних звернень, що на 7 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року. Питома вага повторних звернень становить 4,4 % від загальної кількості звернень, що надійшли до органів ДФС.

Дані про повторні звернення громадян зазначено по кожному місяцю окремо в
таблиці 2 (файл Дод_17_4кv_2018.xls).

З початку року до ГУ ДФС у Рівненській області надійшло 24 колективних звернень від 178 громадян (за аналогічний період 2017 року – 17 звернень від 78 громадян). 

Питома вага колективних звернень 6,3 %.

Дані про колективні звернення громадян зазначено по кожному місяцю окремо в таблиці 4 (файл Дод_17_4кv_2018.xls).

Переважна більшість письмових звернень надійшла від  осіб, соціальний стан яких не визначено – 476, колишніх працівників податкових органів – 22, пенсіонерів - 8.

На адресу органів ДФС у області не надходили письмові звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Протягом січня - грудня 2018 року керівництвом органів ДФС та посадовими особами ДФС здійснено 82 прийомів за зверненнями громадян, за відповідний період 2017 року – 105, з них: 79 заяв (96,3 %), 3 пропозицій (4 %).

Скарги, заявлені на особистому прийомі не надходили (у 2017 році – 0).

Повторні та неодноразові звернення громадян не надходили.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону не допущено.

Найбільше на особистий прийом звернулось фізичних осіб-підприємців - 19  (23%), пенсіонерів - 17 (19%).

Основні питання, що порушуються заявниками на особистих прийомах: податкова політика (71 або 86,5 %), митна політика (3 або 3,6% ), єдиний  соціальний  внесок – 7 (8,5 %).

На особистий прийом до керівників та посадових осіб органів ДФС у області не звертались жінки, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу та Герої України.

За звітний період на особистий прийом звернулось 6 осіб, , що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Питома вага звернень вказаної категорії становить 7 %.

ІV. Додаткові заходи

Питання результатів розгляду звернень громадян систематично розглядається на нарадах при керівництві Головного управління ДФС у Рівненській області.

Інформація щодо результатів роботи ГУ ДФС у Рівненській області із зверненнями громадян опубліковується у друкованих засобах масової інформації, інформаційних на стендах, на субсайті ГУ ДФС у області в рубриці «Приймальня громадян».