Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненської митниці протягом січня-червня 2019 року

опубліковано 01 липня 2019 о 16:09

І. Розгляд письмових звернень громадян

Протягом січня - червня 2019 року до органів ГУ ДФС у Рівненській області та  Рівненської митниці надійшло 144 письмових звернення від 164 громадян, що на 44 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (188 звернень від 289 громадян), з них: 144 заяви (100%).

Зміст основних питань – стосовно проведення перевірок (28 заяв або 19,5%), інформування про ухилення від сплати податків (26 заяв або 18%), реєстраційні номери платників податків (26 заяв або 18%),  податок на доходи фізичних осіб (7 заяв або 5%).

Порушення термінів розгляду заяв не допущено.

Повторних звернень до органів ДФС за звітний період не надходило.

З початку року до ГУ ДФС у Рівненській області надійшло 7 колективних звернень від 27 громадян (за аналогічний період 2018 року – 16 звернень від 118 громадян). 

Питома вага колективних звернень 5%.

Переважна більшість письмових звернень надійшла від  осіб, соціальний стан яких не визначено – 157, колишніх працівників податкових органів – 3, пенсіонерів - 4.

На адресу органів ДФС у області не надходили письмові звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Протягом січня - червня 2019 року керівництвом органів ДФС та посадовими особами ДФС здійснено 12 прийомів за зверненнями громадян, за відповідний період 2018 року – 30, з них заяви 12 або 100%.

Скарги, заявлені на особистому прийомі не надходили (у 2018 році – 0).

Повторні та неодноразові звернення громадян не надходили.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону не допущено.

 

Найбільше на особистий прийом звернулось осіб, соціальний стан яких не визначено - 11  (92%), пенсіонерів - 1 (8%).

Основні питання, що порушуються заявниками на особистих прийомах: податкова політика – 5 (42 %), єдиний  соціальний  внесок – 6 (50 %).

На особистий прийом до керівників та посадових осіб органів ДФС у області не звертались жінки, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу, Герої України та осіби, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

 

ІV. Додаткові заходи

 

Питання результатів розгляду звернень громадян систематично розглядається на нарадах при керівництві Головного управління ДФС у Рівненській області.

 

Інформація щодо результатів роботи ГУ ДФС у Рівненській області із зверненнями громадян опубліковується у друкованих засобах масової інформації, інформаційних на стендах, на субсайті ГУ ДФС у області в рубриці «Приймальня громадян».