Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненської митниці протягом січня-cерпня 2019 року

опубліковано 23 січня 2020 о 11:59

І. Розгляд письмових звернень громадян

Протягом січня-серпня 2019 року до органів ГУ ДФС у Рівненській області та  Рівненської митниці надійшло 208 письмових звернень від 344 громадян, з них: 208 заяв (100%).

Зміст основних питань – стосовно проведення перевірок (31 заяв або 15%), інформування про ухилення від сплати податків (28 заяв або 13%), реєстраційні номери платників податків (32 заяв або 17%),  податок на доходи фізичних осіб (9 заяв або 3%), інші (108 заяв або 52%)

Порушення термінів розгляду заяв не допущено.

Повторних звернень до органів ДФС за звітний період не надходило.

З початку року до ГУ ДФС у Рівненській області надійшло 10 колективних звернень від 146 громадян. 

Питома вага колективних звернень 5%.

Дані про колективні звернення громадян зазначено по кожному місяцю окремо в таблиці 4 (файл Дод_17_IV _KV.ДФС.xls).

Переважна більшість письмових звернень надійшла від  осіб, соціальний стан яких не визначено – 329, селяни – 3, пенсіонерів – 7,  працівники органів ДФС – 2, інші- 3.

На адресу органів ДФС у області не надходили письмові звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян

Протягом січня-cерпня 2019 року керівництвом органів ДФС та посадовими особами ДФС здійснено 14 прийомів за зверненнями громадян,  з них заяви 14 або 100%.

Скарги, заявлені на особистому прийомі не надходили (у 2018 році – 0).

Повторні та неодноразові звернення громадян не надходили.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону не допущено.

 

Найбільше на особистий прийом звернулось осіб, соціальний стан яких не визначено - 12  (86%), пенсіонерів - 1 (7%), підприємець – 1 ( 7%)

Основні питання, що порушуються заявниками на особистих прийомах: податкова політика – 7 (50 %), єдиний  соціальний  внесок – 6 (43 %), невиконання судових рішень – 7 (%)

На особистий прийом до керівників та посадових осіб органів ДФС у області не звертались жінки, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу, Герої України та осіби, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

 

ІV. Додаткові заходи

 

Питання результатів розгляду звернень громадян систематично розглядається на нарадах при керівництві Головного управління ДФС у Рівненській області.

 

Інформація щодо результатів роботи ГУ ДФС у Рівненській області із зверненнями громадян опубліковується у друкованих засобах масової інформації, інформаційних стендах, на субсайті ГУ ДФС у області в рубриці «Приймальня громадян».