Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-листопад 2023 року

опубліковано 01 грудня 2023 о 10:42

 У січні-листопаді 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 231 письмове звернення від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 172 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 29 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 30 звернень через органи влади та від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 221 звернення виконано в термін, 10 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 243 громадянина, із врахуванням 3 колективних та 7 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 120 - чоловіки (49,4%), 100 - жінки (41,2%).

Стать авторів звернень не визначено - 23 (9,4%), в т.ч. колективного – 3, анонімного - 7.

За соціальним станом заявників: 198 (81,5%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 19 (7,8%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 13 (5,3%) - пенсіонери, 4 (1,7%) – військовослужбовця, 1(0,4%) - державний службовець, 8 (3,3%) – інші.

За категоріями авторів звернень: 213 (87,7%) – категорія авторів звернень не визначена, 18 (7,4%) – особи з інвалідністю ІІ групи, 9 (3,7%)- учасник бойових дій, 1 (0,4%) – дитина війни, 1 (0,4%) – ветеран праці, 1 (0,4%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (86,1%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (24,2%), реєстрації та обліку (6,1%), єдиного соціального внеску (4,3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (21,6%), місцевих податків (13,0%) та ін.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.